3. osa – Kuidas täpsustada sihtrühma probleeme ja vajadusi?
Paljud inimesed ütlevad, et nad tahavad “rohkem kliente” või “rohkem aega” – aga need on tihti vaid jäämäe tipp. Tänane ülesanne aitab sul minna sügavamale ja jõuda nende tegelike valupunktideni.
Tänase ülesande eesmärk:
Erinevates probleemikihtides selguse loomine, et su pakkumine kõnetaks just seda kohta, mis tegelikult hoiab su inimest paigal.
Ülesanne ChatGPT-ga:
Liitu meiega Inspiraatorite kokkusaamisel Tartumaal 21. juunil kell 11-18. Sündmuse teemaks on “Vastused minu enda sees”. Väljaspool Inspiraatorid+ mentorlust on saadaval veel ainult 13 kohta.
NB! Kõigile osalejatele kingituseks ka “Eduka veebikoolitusäri alustalad” paberraamat autori allkirjaga.
Sinule selle kursuse osalejana
15. juunini soodushind 67€ > 47€.
💬 “Kirjelda põhjalikumalt järgmisi probleeme: [kasuta sihtrühma probleeme, mille leidsid eelmistes osades]. Selgita, miks need probleemid tekivad ja millised tagajärjed on, kui neid ei lahendata.”
💬 Küsi lisaks: “Kuidas need probleemid mõjutavad sihtrühma igapäevaelu või äri?”
NB! Kui soovid veel sügavamalt minna, siis töövihikust leiad lisakäsklusi ja põhjalikud küsimused, mis aitavad sul valikuga veel kindlam olla. TÖÖVIHIKU SAAD ENDALE SIIT
📘 Töövihik on nagu e-raamat, kus kõik teemad on kirjalikult lahti seletatud ja ülesanded aitavad mõelda põhjalikumalt.
Kui tahad veel eriti personaalset lähenemist, siis liitu VIP-kogemusega, kus alates 3. videost annab meie tiim sulle personaalset tagasisidet iga ülesandega. Nii ei pea sa muretsema, kas oled ikka õigel teel. VIP-kogemuse kohta vaata lähemalt SIIT.
16 Comments
Lisa oma kommentaar
Küsimused kommentaaridest
Kuidas otsustada müügihind, kui GPT pakub vahemikku 29 ja 99 euro vahel?
Vastus:
Sellele pole õiget vastust. 😀 See oleneb natuke ka pakkumisest ja kas see on lõpp-pakkumine või vaheetapp mingile suuremale pakkumisele. Psühholoogiliselt ostja seisukohast on 37€ olnud üsna magus punkt. 47€ ka veel müüb hästi (kuigi see hinnaklass on meil olnud pigem teine samm kas siis tasuta asjast või kuni 9€ asjast, näiteks nagu väljakutse). Küsimus on ka selles, kas soovid sinna massi, või paremat sihtrühma kvaliteeti? Massi saamiseks on hea madalam hind, aga kvaliteetsema sihtrühma kogumi jaoks natuke kõrgem hind.
Sõltub ka natuke sinu sihtrühma teadlikkusest. Reaalsus on see, et hind ei ole tegelikult küsimus, kui väärtuspakkumine on tuntavalt suurema väärtusega. Ja kui sinna on ette loodud süsteemselt müügitunnel, mis aitab inimesel seda väärtust mõista, siis pole küsimust, et 99€ hind võib ka olla väga hea. Väärtuspakkumise osa puudutame juba esmaspäeval.
Kas ka see võib olla üks takistus, et miks kliente ei tule, et ma küsin liiga vähe?
Vastus:
Esiteks, tasub kontrollida antud hindade tõesust. ChatGPT ei pruugi arvestada ainult Eesti keskkonda ja sealt võivad tulla eksimused.
Aga madal hind võib vahel tõesti saada ostjale takistuseks – eriti kui sama valdkonna keskmine hinnatase on sinu omast kõrgem. Meil on paratamatult alateadlik seos kvaliteedi ja hinnatasemega. Eriti lööb see välja siis, kui leiame midagi oluliselt alla oodatud hinna. Automaatselt tekib seos, et kvaliteet siis tõenäoliselt kannatab ja väärtus pole nii suur. See teeb neile ka lihtsamaks kohtumiste ärajätmise – sest nad ei ole nii pühendunud selle väärtuse saamisele, mida nad ei taju kõrgena.
Jagan ühte lugu, mida ma kuulsin, mis selgitab seda hästi:
Poe omanik pani 5€ müüki esemed, mis talle olid pikaks ajaks kätte jäänud. Ta mõtles, et hea kui lihtsalt selle hinnaga nendest lahti saab. Möödus aga nädalaid ja mitte keegi ei ostnud neid ära. Natuke pettunult, ta andis poemüüjale ülesande teha hind veel kaks korda väiksemaks. Ise läks ta tööreisile paariks päevaks. Tagasi tulles nägi ta, et kõik esemed on müüdud. Müüja ütles selle peale, et oli tõstnud hinda kaks korda, nagu mees oli juhendanud, ja need osteti ära nagu soojad saiad. See väike mööda rääkimine aga andis väga suure õppetunni ja oodatust suurema tulu. 🙂
Madal hind võib olla ostjale ka märk, et sa ise ei väärtusta seda, mida pakud.
Ja siit tekib ka küsimus, kas see on sihtrühm, keda soovid, kui nad valivad kõige madalama hinnaga variandi?
Testküsimus:
Mis tüüpi probleeme tuleb pinnapealsete all otsida?
Vasta testküsimusele, kui soovid kursuse lõpus saada osalemise eest 15€ kinkekaardi. (Tähtaeg kõigile testküsimustele vastamiseks on 16. juuni k.a)
Pane tähele: Kinkekaarti on võimalik lunastada vaid ühe korra. Kui oled varasemalt kursuselt kinkekaardi juba saanud, siis seekord uut ei väljastata.
📘 Tee kursus veel tulemuslikumaks – töövihikuga!
Kursuse videod on sulle vaadatavad ainult kuni 30. juunini – aga kui tahad, et kogu see väärtuslik sisu, juhised ja ChatGPT käsud jääksid sulle püsivalt kätte, siis just selleks on loodud töövihik.
Kui videod on justkui teeviidad, siis töövihik on sinu isiklik kaart, mis jääb sinuga ka siis, kui teekond veel jätkub.
Töövihik aitab sul:
✔ mõista iga sammu tähendust sügavamalt,
✔ küsida ChatGPT-lt paremaid küsimusi,
✔ hoida kõik ideed ja järeldused ühes kohas,
✔ ja liikuda rahulikult, aga kindlalt lõpuni välja – nii, et tulemused on kasutatavad ka pärast kursust.
Lisaks leiad töövihikust mitmeid täiustatud käske ja süvitsi küsimusi, mida videotes ei jagata.
Lisa töövihik endale juurde ja tee sellest kursusest midagi, mis jääb sulle toetavaks tööriistaks ka pärast juuni lõppu.
Huvitav mängimine: kelle rollist vaadatuna? – väike erinevus ja oluline just sõnastuse kohast. Kuidas luua pakkumine, mis tõesti kõnetab ja raha välja andmast ei takista? – see on omaette kunst.