1. osa – Kuidas valida endale sobiv sihtrühm?
See on meie stardipunkt – sihtrühma selgus. Kui sa tunned, et võiksid “kõigile” midagi pakkuda, siis tea, et sa ei ole üksi. Aga just selguse puudumine on see, mis hoiab tagasi ka parimad ideed.
Tänase ülesande eesmärk:
Aitame sul valida sihtrühma, kellega sa päriselt tahaksid töötada ja kelle jaoks sul on midagi väärtuslikku.
Ülesanne ChatGPT-ga:
💬 “Aita mul valida sobiv sihtrühm. Olen [oma valdkonna kirjeldus], kelle tugevuseks on [oma oskus/teema]. Too välja 3 erinevat sihtrühma, kelle jaoks see oleks eriti oluline ja põhjenda iga valikut.”
💬 Lisa ka: “Millised sihtrühmad vajavad kõige rohkem tuge [teema] valdkonnas? Too näiteid igapäevaelust.”
NB! Kui soovid veel sügavamalt minna, siis töövihikust leiad lisakäsklusi ja põhjalikud küsimused, mis aitavad sul valikuga veel kindlam olla. TÖÖVIHIKU SAAD ENDALE SIIT!
📘 Töövihik on nagu e-raamat, kus kõik teemad on kirjalikult lahti seletatud ja ülesanded aitavad mõelda põhjalikumalt.
Kui tahad veel eriti personaalset lähenemist, siis liitu VIP-kogemusega, kus alates 3. videost annab meie tiim sulle personaalset tagasisidet iga ülesandega. Nii ei pea sa muretsema, kas oled ikka õigel teel. VIP-kogemuse kohta vaata lähemalt SIIT.
44 Comments
Lisa oma kommentaar
Küsimused kommentaaridest
Kui see saladus ei ole, siis mind huvitab, kuidas konkreetse kursuse loomine toimus?
Kui palju sul selleks aega kulus – kas tegid seda vaid chatGPT abil või tegid reaalsed vestlused sihtrühmaga, et kaardistada? Kuidas on senimaani tulemused vastavalt planeeritule täitunud – kas leidsid piisavalt valupunktiga liitujaid või lootsid rohkem? Kas see kursus toimub mitmendat korda või oleme esimesed osalejad? Mille põhjal otsustasid, et teed 5 eurose sisseviskamise ning müüd töövihikut juurde 17 euroga ning hiljem ostes kallimalt?
Vastus:
See kursus on tegelikult 100% algusest lõpuni ChatGPT abiga loodud – täpsema idee paikapanemisest sisu struktuuri ja kõikide tekstideni välja. Loomulikult on see ikkagi koostöös ja minu paranduste ja taipamistega loomisprotsessis. Minu eelis on sihtrühmaga natuke see, et mul on pidev otsekontakt oma sihtrühmaga meie Inspiraatorid+ mentorluses. Sealt on pikka aega mulle silma jäänud see sihtrühma uuringu tegemise takistus, mis paljude edukogemust on kuid edasi lükanud (ja siis kui nad uuringu lõpuks ära teevad, siis kõik ütlevad, et see oli kiirete sammude ja edukogemuse põhjuseks).
Ma täpselt aega ei mõõtnud, aga see tuli kiiremini kokku kui ükski väljakutse, mida varem jooksutanud olen.
Veel üks erinevus selle kursusega oli, et me ei kasutanud üldse tasulist reklaami – kõik puhtalt meie meililist ja sotsiaalmeedia kanalid. Osalejate arv on isegi oodatust suurem (tegelikult ei teadnud mida oodata, aga positiivselt üllatas).
See on täiesti esimene kord sellele kursusele. Olete kõik esimesed läbijad ja ma kindlasti kavatsen seda kursust tulevikus korrata, sest see on peaaegu täielikult automatiseeritud meie jaoks. Ja siit saan ka tagasiside, kuidas veel paremaks seda teha. 🙂
5€ osalustasu on meil olnud ka varem väljakutsetel. Eriti kuna see on natuke passiivsem ja inimesele vabama osalusgraafikuga, siis pidasin osalustasu tähtsaks, et suurendada inimeste pühendumist kursus lõpuni teha.
17€ lisavõimalus konkreetselt töövihiku näol on meil esimest korda – küll aga on meil alati olnud midagi peale registreerimist, mida on kursusele olnud võimalik lisaks võtta (VIP töötuba). Seekord aga panin palju tähelepanu just töövihiku sisu väärtusele, sest see oli lisatasu eest. Mu eesmärk oli luua sihtrühma uuringut täielikult hõlmav kirjalik materjal, mis ka pärast kursust on toeks edasistes sammudes. See, et töövihiku hind aja möödudes tõuseb on väga tavaline praktika (mitte ainult meil). Eesmärk on aidata kiiremini otsus ära teha neil, kes seda edasi lükkavad. 🙂
Testküsimus:
Kellele ei ole mõtet oma pakkumist suunata?
Vasta testküsimusele, kui soovid kursuse lõpus saada osalemise eest 15€ kinkekaardi. (Tähtaeg kõigile testküsimustele vastamiseks on 16. juuni k.a)
Pane tähele: Kinkekaarti on võimalik lunastada vaid ühe korra. Kui oled varasemalt kursuselt kinkekaardi juba saanud, siis seekord uut ei väljastata.
📘 Tee kursus veel tulemuslikumaks – töövihikuga!
Kursuse videod on sulle vaadatavad ainult kuni 30. juunini – aga kui tahad, et kogu see väärtuslik sisu, juhised ja ChatGPT käsud jääksid sulle püsivalt kätte, siis just selleks on loodud töövihik.
Kui videod on justkui teeviidad, siis töövihik on sinu isiklik kaart, mis jääb sinuga ka siis, kui teekond veel jätkub.
Töövihik aitab sul:
✔ mõista iga sammu tähendust sügavamalt,
✔ küsida ChatGPT-lt paremaid küsimusi,
✔ hoida kõik ideed ja järeldused ühes kohas,
✔ ja liikuda rahulikult, aga kindlalt lõpuni välja – nii, et tulemused on kasutatavad ka pärast kursust.
Lisaks leiad töövihikust mitmeid täiustatud käske ja süvitsi küsimusi, mida videotes ei jagata.
Lisa töövihik endale juurde ja tee sellest kursusest midagi, mis jääb sulle toetavaks tööriistaks ka pärast juuni lõppu.
Kuni 3.06 saad töövihiku koos ChatGPT lisakäsklustega endale ainult 23€ eest!
Peale seda töövihiku hind tõuseb.
Töövihik oli nii kaasahaarav, et sai ühe õhtuga läbi töötatud.
Mul on küll juba üsna selge, kellega tahan töötada, aga mul on vaja ennast julgustada ja saada üle hirmust. Asjade selgeks mõtlemine aitab julgust koguda.
Tahan ka õppida ChatGPTd paremini kasutama ja see kursus paistab olevat selleks väga hea.
Kahjuks jäin ilma töövihikus soodushinnaga, sest mul oli sünnipäev ja ka kohtumine vandeadvokaadiga, esmakordselt mu elus. Seetõttu sain koolitusele keskenduda alles täna 4.06. Tunnen end halvasti üllatatuna ja pettununa, et töövihik on nii kallis. Kahtlen kas mul on mõtet jätkata.
Jätkata tasub kindlasti. 🙂 Ka ilma töövihikuta on videote juures antavate käsklustega väga hästi võimalik uuring ja pakkumine ära teha. Lisaks, ma videotes alati toon välja, kuidas soovi korral lisaküsimusi küsida ja üldiselt Chat GPTd kasutada nii, et see oleks tulemuslik. Lisaks, kui teed kõik videod läbi ja vastad testküsimustele (vastused on kõik videotes), siis saad kursuse lõpus meilt 15€ kinkekaardi – seda saab soovi korral kasutada ka töövihiku ostmiseks, kui ikka on soov veel sügavamale minna.